Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij De Roti Loods. Meer weten? Ontdek meer
Dini
14 jun 2026 om 20:19
Was ruim op tijd bezorgd en was goed warm. Zoals altijd was het eten weer heerlijk
Claes
14 jun 2026 om 19:33
Lekkere roti, fijn dat er doks is.
Wajeeha
11 jun 2026 om 20:06
smerig
Rosalie
9 jun 2026 om 19:53
Heerlijke gegeten en het was lekker en goed gegeten en goed gekruid.
Nancy
5 jun 2026 om 22:14
Roti rol lekker van smaak klein pitje en goed gevuld, alleen de bezorging duurt soms wat lang
kees
31 mei 2026 om 20:20
het was zeker lekker dus er gaat zeker weer een keer besteld daar bij de Roti Loods keep it up :)
Karim
29 mei 2026 om 1:49
Lekker eten, en binnen 20 min bezorgd. Bezorger was ook heel vriendelijk, volgende x zeker weer bestellen.
A
14 mei 2026 om 21:00
altijd lekker, soms wordt er wel saus of bestek vergeten, maar lekker eten
devyta
13 mei 2026 om 20:57
Roti was matig. Niet goed naar smaak. Extra ei besteld. Die is ‘ontploft’ dus opgewarm in magnetron. Eerste en laatste keer.
Britt
13 mei 2026 om 20:10
was lekker. goede bezorging